خرید پرتقال صادراتی درجه یک در انواع مختلف با بالاترین کیفیت در مازندران

پرتقال‌ها سرشار از ویتامین و مواد معدنی هستند، اما ایا واقعا می‌توانند از سرماخوردگی جلوگیری کنند؟ ما از نزدیک بررسی می کنیم که چگونه این مرکبات می تواند به سلامتی شما کمک کند. البته خرید پرتقال صادراتی درجه یک در انواع مختلف با بالا‌ترین کیفیت در مازندران امکان پذیر می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید پرتقال صادراتی درجه یک در انواع مختلف با بالاترین کیفیت در مازندران

خرید پرتقال صادراتی

خرید پرتقال صادراتی امروزه به دلیل خاصیت فراوانی خرید پرتقال صادراتی رو به افزایش است، از این رو تمام تولید کنندگان در تلاش اند که با تولید این محصول نیاز عموم را رفع کنند. البته شما با سفارش این محصول از طریق این نمایندگی می توانید با قیمت مناسب تر و مقرون به صرفه تری تهیه کنید زیرا این نمایندگی تمامی محصولات خود را بدون دخالت و حذف واسطه ها به فروش می رسانند که این امر سبب شده است که مشتریان زیادی به سمت آن روی آورند. همچنین تولید این محصول با بهره گیری از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات و توسط افراد مجرب و کاردان در این حرفه انجام می شود. در ادامه مطلب با چند ویژگی و خواص پرتقال صادراتی آشنا می شویم.

۱. منبع خوب آنتی اکسیدان های محافظ

مرکبات به‌طور ویژه پرتقال از نظر ویتامین C غنی هستند که دارای خاصیت انتی‌اکسیدانی ارزشمند بوده و کمک می‌کنند سلول‌ها از اسیب محافظت شوند. این ترکیبات در کاروتنوئیدها از جمله بتاکریپتوگزانتین که بدن به ویتامین A تبدیل می‌شود و پرتقال خونی لیکوپن را فراهم می‌کند. پرتقال‌ها حاوی ترکیبات ارتقا‌دهنده سلامتی به نام کتان هستند. تحقیقات نشان می‌دهد این مواد فیتوشیمیایی به حمایت از بدن و حفاظت ما در برابر شرایطی مثل بیماری قلبی و سرطان کمک می‌کنند – و همچنین تصور می‌شود که دارای مزایای ضد التهابی، ضد ویروسی و ضد میکروبی هستند. علاوه بر این، پوست پرتقال حاوی مقادیر بیشتری از مواد مغذی خاص نسبت به گوشت می‌باشد، لذا استفاده از دستور غذایی که حاوی بیشترین مقدار اب پرتقال است، سبب تقویت بیشتر رژیم غذایی می‌شود.

۲. ممکن است سلامت قلب را پشتیبانی کند

تحقیقات نشان می‌دهد که یکی از این ترکیبات انتی‌اکسیدانی به نام هسپریدین ممکن است به کاهش فشار خون و کلسترول کمک کند. از طرفی نتایج این تحقیق نشان می‌دهد که مصرف مرکبات به‌عنوان بخشی از رژیم غذایی سالم می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌ های قلبی عروقی را کاهش دهد. یک مطالعه بالینی گزارش داد که یک لیوان آب پرتقال روزانه به مدت چهار هفته دارای اثر رقیق کننده خون بوده و ممکن است فشار خون را کاهش دهد. مطالعات بیشتر نشان می‌دهند که مرکبات رژیم غذایی با کاهش اسیب‌های اکسایشی و التهاب و بهبود سلامت رگ‌ های خونی از جمله مرکبات محافظت می‌کند.

۳. کمک به مبارزه با سرطان

با توجه به محتوای انتی‌اکسیدانی بالای ان‌ها، برخی پژوهش‌ها نشان می‌دهد که مصرف دوز روزانه پرتقال می‌تواند در حفظ و پیشگیری از پیشرفت سرطان مؤثر باشد. به همین دلیل مرکبات اغلب در بین غذاهای اصلی مبارزه با سرطان قرار دارند. خطر ابتلا به برخی از انواع سرطان با مصرف میوه مرکبات بیشتر کاهش یافته است. به عنوان مثال، یک مطالعه در کره نشان داد که داشتن مقدار بالای مرکبات با کاهش ۱۰ درصدی خطر ابتلا به سرطان پستان همراه است. سایر پژوهش‌ها ارتباط معکوسی بین مصرف میوه مرکبات و خطر سایر انواع سرطان شامل مری، پانکراس، معده و سرطان پروستات را یافته‌اند.

۴. حفظ سلامت پوست

به عنوان یک ماده متداول در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست، این راز نیست که مزایای میوه پرتقال برای پوست بسیار چشمگیر است. در واقع، برخی تحقیقات نشان می‌دهند که بعضی از انواع پرتقال حتی ممکن است قادر به کمک به مبارزه و معکوس کردن پیری پوست باشند. در یک مطالعه لوله، مشخص شد که پوست پرتقال به دلیل محتوای انتی‌اکسیدانی، دارای خواص ضد پیری، ضد چین و چروک است. یک مطالعه دیگر که در مجله داروشناسی آرایشی انجام شده است نشان داده است که مصرف مکمل با یک عصاره از پرتقال خونی در محافظت در برابر آسیب پوستی ایجاد شده با UV کمک کرده و سبب کاهش ۲۰ درصدی رنگدانه نقطه ای در این زمینه شده است.

۵. تقویت عملکرد مغز

فلاونوئیدهای یافت شده در پرتقال، می‌توانند به حفظ عملکرد شناختی و جلوگیری از اختلالات تحلیل عصبی مانند زوال عقل و الزایمر کمک کنند. مطالعه‌ای در مجله تغذیه بریتانیا نشان داد که مصرف بیشتر مرکبات با بهبود عملکرد شناختی در بزرگسالان قدیمی‌تر مرتبط است. بر اساس مطالعه‌ای که اخیرا در سال ۲۰۱۷ انجام شد، اثرات حفاظت عصبی میوه‌های مرکبات ممکن است ناشی از حضور دو فلاونوئید مهم، نوبیلیتین و تانگریتین باشد. هر چند تحقیقات بیشتری لازم است، یافته های اولیه مطالعات حیوانی نشان می دهد که این فلاونوئیدها می توانند در درمان و پیشگیری از زوال عقل مفید باشند.

۶. غنی از فیبر

پرتقال ها منبع بزرگی از فیبر هستند، با تنها یک پرتقال بزرگ که تا ۱۷ درصد از نیازهای فیبر روزانه شما را از بین می برد. وقتی فیبری را می‌خورید، به ارامی از طریق دستگاه گوارش شما عبور می‌کند، سیری را ترویج می‌دهد، به چهارپایه اضافه می‌کند و چیزها را جابجا می‌کند. یک تجزیه و تحلیل بزرگ از چین نتایج پنج مطالعه را جمع اوری کرد و نشان داد که فیبر می تواند فرکانس مدفوع افراد مبتلا به یبوست را افزایش دهد. فیبر همچنین به عنوان یک ماده پری بیوتیک برای تامین سوخت برای باکتری های مفید در روده شما عمل می کند. میکروبیوم شکم شما برای بسیاری از جنبه های سلامتی حیاتی است و اعتقاد بر این است که بر توسعه بسیاری از انواع بیماری تاثیر دارد. همچنین فیبر می‌تواند به ما کمک کند تا گرسنگی و هوس را از بین ببریم. توانایی ان برای حفظ احساس کامل بودن همچنین یکی از مزایای اصلی پرتقال برای از دست دادن وزن است. در صورتی که تنها ۸۷ کالری در یک پرتقال دارید میان‌وعده‌ای پر از مواد مغذی و مغذی می‌شود که به دنبال کاهش سریع وزن هستید.

در حالی که مزایای تغذیه پرتقال بسیار قابل توجه هستند، مهم است که به خاطر داشته باشیم مزایای یکسان ممکن است شامل اب پرتقال نشود. این به این دلیل است که پرتقال حاوی مقدار زیادی فیبر است که به کاهش جذب شکر در جریان خون کمک می کند. از سوی دیگر، اب پرتقال مقدار متمرکزی از شکر موجود در پرتقال را بدون فیبر مفید فراهم می‌کند. به ویژه انواع گوناگون تجاری با پمپ کردن پر از شکر و افزودنی ها، ارزش تغذیه ای اب پرتقال را به حداقل می رسانند. همچنین برخی از مردم نیاز دارند که مصرف پرتقال خود را به اعتدال ادامه دهند یا ان را به طور کامل از رژیم غذایی حذف کنند. اگرچه ممکن است برخی از مردم به مرکبات مانند پرتقال حساسیت داشته باشند. علائم حساسیت غذایی می تواند شامل خارش، تورم و حتی انافیلاکسی باشد که می تواند تهدید کننده حیات باشد. اگر شما این و یا هر علائم دیگر را پس از خوردن پرتقال تجربه می کنید، بلافاصله ادامه دهید و با دکتر خود صحبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما