توزیع عمده خیار گلخانه ای زمستانه

توزیع عمده خیار گلخانه ای زمستانه سبب کنترل قیمت این محصول و جلوگیری از ایجاد محدودیت در عرضه به ویژه برای کلان شهرها شده است. انتخاب و خرید خیار درجه یک به ویژه برای فروشندگان عمده و فعال در حوزه میوه و تره بار اهمیت فوق العاده ای دارد. به علت افزایش تولید خیار با ارقام مختلف، بهترین روش سفارش و تهیه از توزیع کنندگان چیست؟

توزیع عمده خیار گلخانه ای زمستانه

تاریخچه تولید خیار گلخانه ای زمستانه

تاریخچه تولید خیار گلخانه ای زمستانه تولید خیار گلخانه ای در کشور سابقه ای بسیار دیرینه دارد. اولین بار در استان اصفهان و اوایل دهه چهل خورشیدی اولین گلخانه تاسیس و در آن خیارهای محلی کشت شد. این گلخانه دارای بدنه چوبی بوده که محدودیت هایی را برای تولیدکنندگان به همراه داشت.

امروزه با استفاده از پلاستیک های مخصوص گلخانه و دستگاه های حرفه ای مانند فن های صنعتی کشت انواع محصولات به صورت گلخانه ای و در فصول مختلف سال امکان پذیر شده است. برای تولید خیار گلخانه ای زمستانه معمولاً از بذرهای هیبریدی استفاده می کنند که بهره وری بسیار بالایی دارند.

فراهم کردن شرایط محیطی مانند بستر مناسب، نور و آبدهی منظم نیز سه عامل مهم و اساسی در رشد هر چه بهتر بوته های خیار و افزایش کیفیت محصولات نهایی دارد. برای این منظور انواع خاک لومی شنی برای کاشت خیار گلخانه ای مناسب است. البته آبدهی به صورت مکانیزه صورت می گیرد که سبب صرفه جویی در هزینه ها نیز می شود.

انواع خیار گلخانه ای زمستانه تنوع زیادی از نظر بذر و درجه کیفی دارند که نمونه های زودبازرده مانند بذر خیار پویا با استقبال بیشتری از سوی کشاورزان و تولیدکنندگان روبرو شده است. انتخاب بذر مناسب اهمیت زیادی در میزان برداشت این محصولات از گلخانه ها دارند که نباید نادیده گرفته شود.

فروشنده بهترین خیار گلخانه ای ارزان

فروشنده بهترین خیار گلخانه ای ارزان فروشنده انواع خیار محلی و گلخانه ای با آگاهی از نیاز بازار و همچنین سلیقه مصرف کنندگان در استان های مختلف همواره سعی در عرضه بهترین رقم خیار جهت کسب سهم نسبی بازار فروش دارند. در این میان قیمت ها عامل مهمی در ترغیب خریداران عمده به خرید و جلوگیری از راکد شدن بازار دارند.

قیمت خیار گلخانه ای متناسب با نوع بذر، هزینه های تولیدی و همچنین درجه کیفی خیار با نوسانات زیادی همراه است. در فصل زمستان که توزیع ارقام گلخانه ای افزایش می یابد روند صعودی قیمت ها نیز تا حد زیادی با کاهش همراه می باشد.

با توجه به این موارد برای خرید خیار گلخانه ای ارزان به صورت عمده جهت صادرات یا توزیع در بازار استان های کشور، سفارش از طریق تامین کنندگان مستقیم در استان هایی مانند اصفهان می تواند منجر به کاهش هزینه ها و افزایش حاشیه سود ناشی از فروش مستقیم شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما