بازار فروش پرتقال تامسون شمال

پرتقال یکی از میوه های مخصوص شمال کشورمان است که در آن استان کاشت و برداشت می شود و خواص فراوانی دارد. بازار فروش پرتقال تامسون شمال که بسیار خوب و پررونق می باشد. این محصول به دلیل طعم خوب و خوشمزه و همچنین خواص فراوانی که دارد مورد توجه مصرف کنندگان می باشد و به خوبی از آن خریداری می نمایند. پرتقال تامسون که در تناژهای بالا توسط کشاورزان تولید می شود و به صورت عمده به بازارهای سراسر کشور ارسال می گردد تا نیاز جامعه تامین شود.بازار فروش پرتقال تامسون شمال

مشخصات مهم پرتقال تامسون شمال

مشخصات مهم پرتقال تامسون شمال پرتقال تامسون صادراتی که یکی از بهترین انواع پرتقال می باشد که به کشورهای خارجی صادر می شود. پرتقال تامسون شمال که مشخصاتی دارد و همچنین این محصول مشتریان زیادی به خود جذب نموده است. پرتقال تامسون که مخصوص شمال کشورمان است. این میوه در آب و هوای گرم کشت نمی شود و به آب و هوای گرم حساس می باشد و بهترین محل کشت آن شمال کشور می باشد.

تامسون شمال به خاطر آب و هوای شمال که نور آفتاب کمتری را دریافت می کند درخت قادر به ذخیره مواد قندی نیست بنابراین طعم ترش تری را پیدا می کند. تامسون شمال که درشت و مجلسی می باشند. همچنین تامسون شمال دارای آب فراوانی است و نوع آن از نوع پرتقال نافی می باشد. این محصول دارای پوست نازک می باشد و فصل برداشت آن نیز اوایل زمستان است. این محصول ماندگاری خوبی دارد و می توان آن را در انبار به مدت طولانی نگه داشت.

این میوه که در کشورمان به خوبی برداشت می شود و بخش زیادی از آن به خاطر کیفیت و مرغوبیت محصول به کشورهای خارجی صادر می شود. صادرات این محصول باعث سود آوری برای کشورمان می شود. تامسون همچنین از بهترین نوع پرتقال می باشد که طعم و مزه خاصی دارد و همچنین افراد زیادی مشتری این محصول می باشند. قیمت این میوه همچنین به خاطر نوع آن و کیفیت خوب آن کمی بالاتر می باشد.

عمده فروشی پرتقال تامسون صادراتی

عمده فروشی پرتقال تامسون صادراتی عمده فروشی پرتقال تامسون مازندران که کشاورزان و تولید کنندگان این محصول هستند که تولیدات خود را به طور عمده و بدون واسطه و مستقیم وارد بازار می کنند. آنها علاوه بر اینکه نیاز جامعه را تامین می کنند به صادرات این تامسون ها نیز می پردازند. محصولات صادراتی که بسیار با کیفیت هستند و در بسته بندی های خوب و مرغوب به کشورهای خارجی صادر می گردند.محصولات صادراتی از طعم و مزه بسیار خوبی برخوردار می باشند. صادرات این محصولات هم برای تولید کنتدگان و هم صادر کنندگان بسیار سود آور می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما