شرکت عرضه پرتقال صادراتی شمال

پرتقال صادراتی محصولی باکیفیت و تازه می باشد که به سبب ویژگی های عالی که دارد برای صادرات مناسب است و محصول به کشورهای مختلف خارجی به صورت تازه و قیمت مناسب صادر می شود، شرکت عرضه پرتقال صادراتی شمال این محصول را با قیمت بسیار مناسب و به صورت تازه و سورتینگ شده عرضه می نماید و با عرضه محصولات مرغوب توانسته است رضایت مشتریان عمده را جلب نماید.

شرکت عرضه پرتقال صادراتی شمال

آشنایی با انواع پرتقال صادراتی

آشنایی با انواع پرتقال صادراتی

انواع پرتقال صادراتی ایران متفاوت هستند اما بیشترین حجم پرتقال صادراتی مربوط به دو رقم پرتقال تامسون و پرتقال خونی می باشد و این دو نوع پرتقال به دلیل ظاهر خوشرنگ ، سایز درشت و مناسب و همچنین طعم ترش و شیرین و لذت بخش مورد پسند مشتریان خارجی هستند.

البته در کشور ما انواع مختلفی دیگر از پرتقال نیز پرورش می یابد که هر چند ظاهر خاصی ندارد و برای صادرات مناسب نیستند اما دارای ویژگی های عالی مانند طعم شیرین، آبدار بودن می باشد و بر این اساس مورد استقبال مصرف کنندگان در شهر های مختلف کشور هستند.

البته تمامی انواع پرتقال در یک زمان برداشت نمی شوند و شامل دو نوع زودرس و دیررس هستند، پرتقال تامسون زودرس است و این محصول قبل از انواع پرتقال دیر رس مانند والنسیا به بازار عرضه می شود و از آنجایی که یک محصول صادراتی است صادرات آن سود مناسبی برای تولید کنندگان و تاجران دارد.

هر چند بیشترین حجم صادرات پرتقال مربوط به دو نوع پرتقال تامسون و خونی می باشد اما انواع دیگر پرتقال نیز در حجم کمتر در کنار این محصولات صادر می شوند و علاوه بر شمال در مناطقی از جنوب نیز پرتقال پرورش داده می شود و برخی از این محصولات نیز صادر می شوند.

انواع پرتقال صادراتی به صورت هم سایز هستند و همچنین پوستی صاف و نازک دارند و کاملا آبدار و بسیار خوش طعم هستند، این محصولات در ارقام مختلفی برای صادرات آماده می شوند و در حقیقت هر کدام از ارقام پرتقال که طعمی دلپذیر و ظاهری خوش رنگ با سایز مناسب داشته باشند برای صادرات مناسب می باشند.

بهترین پرتقال صادراتی کدام است؟

بهترین پرتقال صادراتی همین پرتقال تامسون می باشد که به دلیل ظاهر خوش رنگ و اندازه درشتی که دارد از کیفیت بسیار خوبی بهره مند است و برای صادرات بسیار مناسب است، پرتقال تامسون دارای پوستی نازک و روشن است و به صورت پرتقال تامسون خونی و معمولی تولید می شود که هر دو برای صادرات کیفیت لازم را دارند.

البته پرتقال صادراتی لازم است یک سری استاندارد ها را داشته باشد تا برای صادرات انتخاب شود و از جمله مشخصات این محصول سالم بودن و بدوت ترک خوردگی، له شدگی و غیره می باشد و اینکه کاملا سالم و بدون آفت باشد، این محصول پوستی تمیز و یکنواخت دارد و تمامی محصولات لازم در سایز یکسان باشند و اندازه متوسط این محصول برای صادرات مناسب است.

پرتقال تامسون صادراتی در حقیقت دارای سایز درشت تر نسبت به انواع دیگر پرتقال تولیدی کشور دارد و به راحتی پوست آن کنده می شود و علاوه بر این شیرین و آبدار است و به سبب این مشخصات عالی که دارد برای صادرات انتخاب می شود.

این محصول لازم است مشخصات مناسبی داشته باشد تا برای صادرات تایید شود و از جمله اینکه پوست آن صاف و کاملا یکنواخت باشد و همچنین دارای استحکام مناسب و به رنگ نارنجی است و بسیار خوش عطر، آبدار و خوش طعم و گوشتی می باشد.

بهترین پرتقال صادراتی توسط دستگاه سورتینگ جداسازی می شود و از این رو دارای ظاهر خوش رنگ، یکنواخت و سایز مناسب و یکسان می باشد و همچنین طعم شیرین و لذت بخش دارند وهمچنین دارای بافتی آبدار و عطری دلپذیر می باشد که در بسته بندی های مناسب قرار می گیرند.

معیار تعیین قیمت پرتقال صادراتی

معیار تعیین قیمت پرتقال صادراتی معیار های مختلفی قیمت پرتقال صادراتی را تعیین می کنند و از جمله آنها میزان عرضه و تقاضا می باشد و در حقیقت هر چه میزان تولید و میزان صادرات این محصول بیشتر و در مقابل میزان تقاضا در بازار های جهانی کمتر باشد، این محصول با قیمت ارزان تری به فروش می رسد.

البته تغییرات نرخ ارز نیز در قیمت این محصول تاثیر دارد و نا نوسانات بسیاری که نرخ ارز در کشور ما داشته است در قیمت صادراتی این محصول نیز تاثیر داشته است و با بالا رفتن نرخ ارز، محصولات تولیدی کشورمان با قیمت ارزان تری صادر می شوند.

از جمله عوامل دیگری که در قیمت پرتقال صادراتی تاثیر دارد همین کیفیت پرتقال می باشد و محصولات باکیفیت تر با قیمت بالاتری به فروش می رسند و همچنین بسته بندی مناسب این محصول و حمل و نقل مناسب و د. واقع سالم ماندن محصول تا مقصد از عواملی هستند که در قیمت آن تاثیر دارند.

قیمت این محصول در داخل کشور با توجه به روش عرضه آن متفاوت است و صادر کنندگان جهت بهره مندی از بازار صادراتی مناسب لازم است محصولات را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در داخل کشور تهیه کنند تا بتوانند آن را با قیمت مناسبی در بازار های خارجی به فروش برسانند و ضمن کسب رضایت مشتریان خارجی، سود مناسبی را از صادرات این محصول به دست آورند.

قیمت پرتقال صادراتی با توجه به کیفیت این محصول تعیین می شود و همچنین محصولاتی که به صورت فله ای عرضه می شوند با قیمت ارزان تری به فروش می رسند و علاوه بر این بی نام و نشان هستند و این عامل سبب می شود تا پرتقال ایرانی به خوبی در کشور های خارجی معرفی نشود و بر این اساس بهتر است این محصول در بسته بندی مناسب و با کیفیت عالی و به سورت تازه به کشور های مختلف صادر شود.

تشخیص پرتقال صادراتی ارگانیک

پرتقال صادراتی ارگانیک بسیار خوش طعم و آبدار است و در حقیقت محصولات صادراتی دارای ظاهری خوش رنگ هستند و دارای پوستی صاف و نازک هستند که نشانه کیفیت بالای این محصول می باشد، در واقع این محصول دارای طعمی شیرین و دلپذیر می باشد و علاوه بر این سالم بودن و ارزش تغذیه این بالای این محصول برای مشتریان این محصول بسیار مهم است.

در حقیقت محصولات ارگانیک بدون کاربرد مواد شیمیایی مانند کود و سمپاشی تولید می شوند و از این رو دارای عطری خوش و عالی هستند و به صورت آبدار و خوش طعم می باشند، اندازه این نوع پرتقال در حد متوسط می باشد و در بسته بندی های مناسب به فروش می رسد.

در واقع برای تولید این محصول همه چیز طبیعی می باشد و هیچ ماده شیمیایی در فرایند تولید ان به کار نمی رود، در تولید این محصول دقت بالایی انجام می گیرد تا با کاربرد مواد طبیعی محصولات با بهترین کیفیت تولید شود، این محصول با توجه به اینکه در مراحل تولید آن هیچ گونه ماده شیمیایی مصرف نشده است در ترکیب آن نیز مواد سیمیایی و فلزات سنگین وجود ندارد.

راین محصول در تولید، پرورش و بسته بندی تحت کنترل می باشد و دارای استاندارد معتبر محصولات ارگانیک می باشد و مشتریان با انتخاب عرضه کنندگان معتبر این محصول را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایند.

فروش پرتقال تامسون صادراتی

فروش پرتقال تامسون صادراتی

کشور ما از بزرگترین تولید کنندگان پرتقال می باشد و حجم بالایی از پرتقال را به کشور های خارجی صادر می نماید و پرتقال تامسون از انواع پرتقال پرطرفدار می باشد که دارای ظاهری دلپسند و طعمی دلپذیر می باشد و این محصول با کیفیت عالی در کشور ما تولید می شود.

پرتقال تامسون در شمال و جنوب کشور تولید می شود و به دلیل ظاهر خوش رنگ و سایز مناسب و درشت و طعم شیرین و آبدار بودن پرطرفدار است و برای این محصول در داخل و خارج از کشور تقاضای بالایی وجود دارد، این محصول همچنین پرخاصیت است و با توجه به تقاضای بالایی که برای این محصول وجود دارد، سرمایه گذاران بسیاری به دنبال سرمایه گذاری در خرید و فروش این محصول هستند.

البته پرتقال تامسون خود دارای انواع مختلفی می باشد که شامل پرتقال تامسون خونی، تامسون نافی و تامسون شمال و جنوب است که با توجه به کیفتی که دارند با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند، قیمت این محصول در تمام طول سال یکسان نیست و معمولا در فصل برداشت می توان ان را با بهترین قیمت و به صورت مستقیم و در حجم بالا خریداری نمود.

فروش پرتقال صادراتی با قیمت های متفاوتی انجام می گیرد و در حقیقت قیمت این محصول به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله این عوامل بسته بندی مناسب ان می باشد و همچنین قیمت این محصول با توجه به میزان تولید و میزان صادرات این محصول تعیین می شود و در صورتی که تولید این محصول بیشتر باشد و یا صادرات آن کاهش یابد، با توجه به تقاضای کم و اشباع شدن بازار داخلی باغداران مجبور هستند تا محصولات را با قیمت ارزان تری به فروش برسانند.

در حقیقت محصولاتی که دارای سایز یکسان و متوسطی هستند و پوستی نازک و خوش رنگ دارند و همچنین به صورت آبدار و تازه هستند برای صادرات مناسب می باشد و از این رو پرتقال های تامسون کوچکتر و حتی درشت برای صادرات مناسب نیستند و تاجران این نوع پرتقال ها را نمی پسندند.

مرکز خرید پرتقال درجه یک شمال

مرکز خرید پرتقال درجه یک شمال از برترین عرضه کنندگان این محصول است که محصولات درجه یک و مرغوب را به صورت تازه و با قیمت ارزان به صورت عمده و در حجم بالا در بین خریداران عمده توزیع می نمایند، اما خریداران عمده همچنین جهت خرید ارزان محصولات تازه و مرغوب می توانند خرید بی واسطه این محصول را انتخاب کنند.

در حقیقت با حذف واسطه ها خریداران عمده می توانند محصولات مرغوب تر و تازه تری را خریداری نمایند و این روش خرید از بهترین روش های خرید است که به سبب حذف واسطه ها محصولات با قیمت ارزان تری قابل خریداری هستند، فروش مستقیم این محصول از طریق سایت های معتبر اینترنتی نیز انجام می گیرد که به سبب مزایای عالی که دارد مورد توجه خریداران عمده بسیاری می باشد.

خریداران عمده می توانند به راحتی محصولات را در حجم معین سفارش دهند تا در اسرع وقت و با هزینه مناسب برای انها ارسال گردد، ضمن اینکه ارسال محصولات در اسرع وقت انجام می گیرد و مشتریان می توانند با مشاورین تماس گرفته و اطلاعات لازم را در مورد کیفبت و تازگی محصولات به دست آورند و همچنین قیمت روز محصولات را استعلام نمایند.

پرتقال درجه یک شما ظاهری عالی و خوش رنگ دارد و دارای طعمی ترش و شیرین می باشد که به صورت آبدار و به صورت سورت شده و در بسته بندی های مناسب به فروش می رسند، در واقع بستن بندی این محصولات باید به صورتی باشد که به خوبی از آنها محافظت نماید و از اسیب و له شدن محصولات جلوگیری نماید.

صادرات انواع پرتقال ممتاز ایرانی

صادرات انواع پرتقال ممتاز ایرانی

صادرات انواع پرتقال ممتاز ایرانی به کشور های مختلف مانند عراق و روسیه انجام می گیرد و این محصول به سبب کیفیت خوبی که دارد مورد استقبال خریداران خارجی می باشد، البته برای بهره مندی از سود مناسب صادرات این محصول لازم است خریداران اطلاعات کافی را از بازار هدف آن داشته باشند و با توجه به میزان تقاضایی که برای این محصول وجود دارد آن را برای صادرات آماده کنند.

قیمت این محصول با توجه به طعم و ظاهر آن تعیین می شود و محصولات آبدار و شیرین که دارای پوستی سالم و نازک هستند به سبب تقاضای بالایی که برای آنها وجود دارد از قیمت بالاتری برخوردار هستند، نوع بسته بندی محصول نیز بر قیمت آن تاثیر دارد و در حقیقت هزینه بسته بندی نیز به قیمت خرید این محصول اضافه می شود.

صادر کنندگان برای تهیه این محصول می توانند به راحتی از طریق بهترین سایت های اینترنتی به برترین عرضه کنندگان این محصول دسترسی داشته باشند و محصولات مرغوب را با کمترین هزینه به صورت سفارشی تهیه کنند، ضمن اینکه کارشناسان نیز اطلاعات مناسبی را برای خرید اسان و به صرفه این محصول در اختیار خریداران عمده قرار می دهند و آنها را برای انجام خریدی راحت و به صرفه راهنمایی می کنند.

در حقیقت خرید بدون واسطه این محصول تاثیر بسیاری در کاهش هزینه خرید این محصول دارد و مشتریان می توانند بدون نیاز مراجعه حضوری این محصول را با انتخاب بهترین عرضه کنندگان ثبت سفارش نمایند تا برای آنها ارسال گردد، البته ارسال محصولات در مدت زمان کوتاه انجام می گیرد و محصولات نیز به صورت تازه و دارای کیفیت عالی می باشند.

صادرات انواع پرتقال ممتاز ایرانی با قیمت بسیار مناسبی انجام می گیرد و از این رو مورد پسند مشتریان خارجی می باشد و تاجران این محصول می توانند با شناسایی بازار مناسب این محصول در کشور های مختلف، ان را با کیفیت عالی و قیمت مناسب صادر نماسند و سود خوبی را از صادرات آن به دست آورند.

1

  1. با سلام و خسته نباشید. برای خرید پرتقال شمال به سایت شما مراجعه کردم و بسیار از سفارشی که انجام دادم راضی بودم. متشکرم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما