مرکز پخش کیوی جنگلی

مرکز پخش کیوی جنگلی، این محصول را به صورت کلی، به مراکز فروش این محصول، در سراسر کشور توزیع می کند. کیوی، میوه ای است بسیار خوش طعم و پر خاصیت، با رنگ قهوه ای، که داخل آن، به رنگ سبز یا زرد می باشد و طرفداران بسیاری دارد و در فصل پاییز و زمستان، در بازار وجود دارد. کیوی انواع مختلفی دارد و در کشور ما، در شهر های شمالی، تولید می شود، این محصول، سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی ارزشمند و مفید می باشد و مصرف آن، فواید بیشماری به همراه دارد.

مرکز پخش کیوی جنگلی

معرفی انواع ویتامین کیوی جنگلی

معرفی انواع ویتامین کیوی جنگلی در معرفی انواع ویتامین موجود در کیوی جنگلی، می توان به این موارد اشاره کرد که این محصول، سرشار از ویتامین ارزشمند ث، می باشد. کیوی مقدار فراوانی ویتامین E، را در خود گنجانده است. کیوی، به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های فراوان، برای جلوگیری از ابتلا به انواع سرطان ها مفید و مناسب است. علاوه بر این موارد، کیوی دارای مواد معدنی ارزشمندی همچون منیزیم، کلسیم، فیبر و… می باشد.

مصرف این محصول، برای درمان بیماری‌های هم چون آنفولانزا و سرماخوردگی بسیار مفید است و علت آن، وجود ویتامین c، در این میوه خوشمزه و پرخاصیت می‌باشد. ویتامین E موجود در این میوه، برای داشتن پوستی شفاف و درخشان مفید می باشد و با تقویت سلول های مرده و آسیب دیده پوست، موجب از بین رفتن لکه های پوستی می شود.

هم چنین این ویتامین، با تامین چربی مورد نیاز برای پوست، از خشکیدگی و چروک شدن پوست، جلوگیری می کند. خوردن کیوی، برای افرادی که به افسردگی و استرس و اضطراب مبتلا هستند، بسیار سودمند است و این به دلیل داشتن منیزیم و خاصیت آرام بخشی این محصول می باشد.

خرید مستقیم کیوی تازه ارگانیک

خرید مستقیم کیوی تازه ارگانیک خرید مستقیم کیوی تازه ارگانیک، از مراکز فروش و پخش این محصول، سبب کاهش قیمت آن می شود و افراد با توان مالی مختلف، قادرند این محصول را با پرداخت مبلغی مناسب، خریداری کنند و از مزیت های فراوان آن بهره ببرند. علت این کاهش قیمت، حذف شدن واسطه ها، می باشد. خرید کیوی بسته بندی یا کیلویی، از این مراکز، به صورت مراجعه حضوری و غیر حضوری، امکان پذیر می باشد.

افرادی که به هر دلیل، امکان خرید های حضوری برای آن ها فراهم نیست، می توانند خرید خود را به صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام دهند و علاوه بر صرفه جویی در هزینه و زمان ارزشمند خود، از به خطر افتادن سلامت خود و دیگران، با توجه به شیوع بیماری کرونا، پیشگیری نمایند. ‌بهترین کیوی های تولید شده در کشور، به کشور های مختلف، صادر می شوند و از صادرات آن ها، رشد اقتصادی و ارزآوری خوبی برای کشور، رقم خورده است.

1

  1. سلام وقت بخیر کیوی جنگلی طرفداران زیادی داره و خیلی هم خوشمزه هست و من همیشه این میوه را مصرف میکنم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما