فروش ویژه پرتقال والنسیا صادراتی

پرتقال والنسیا صادراتی، یک نوع میوه از خانواده مرکبات است که به دلیل طعم رنگ خاص و ظاهر متفاوت و مرغوبی که نسبت به سایر گونه‌های پرتقال دارد در سراسر جهان به خوبی مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار گرفته است و به فروش میرسد، که در کشور ما نیز به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب نیز این میوه توسط کشاورزان فروش داده می شود و محصولات درجه یک آن در بازار داخلی و در بازارهای خارجی از طریق صادرات به فروش می‌رسد. افرادی که قصد خرید پرتقال والنسیا دارند می توانند به مراکز فروش ویژه آن مراجعه نمایند و آن را خریداری کنند.

فروش ویژه پرتقال والنسیا صادراتی

ارائه اطلاعات کلی درباره پرتقال والنسیا صادراتی

ارائه اطلاعات کلی درباره پرتقال والنسیا صادراتی پرتقال والنسیا یکی از پرطرفدارترین نوع پرتقال است که برخلاف سایر گونه‌های پرتغال که بافت و گوشت داخلی آنها به رنگ نارنجی است، در این پرتغال بافت و گوشه داخلی به رنگ قرمز می باشد.

این نوع پرتقال حاوی ویتامین c، آنتوسیانین و آب فراوان است. ویتامین c موجود در این پرتقال باعث تقویت سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از پیری زودرس و همچنین روشن شدن پوست میشود و کلاژن سازی پوست را تحریک می کند و مانند افتادگی ماهیچه پوست صورت می گردد.

بیشتر بخوانید: پرتقال تامسون ارگانیک

مانتو سیان این موجود در پرتقال والنسیا، تاثیر بسزایی بر قلب انسان دارد طوری که بافت قلب را تقویت می‌کند و باعث می‌شود ریتم پر و با قدرت و شادابی بالایی فعالیت کند و احتمال ابتلا به بیماری های قلب و عروق، حملات قلبی و …کاهش یابد.

به دلیل ویژگی های گفته شده فروش پرتقال والنسیا در بازار جهانی بسیار بالا است و نسبت به سایر نوع های پرتقال افراد برای حفظ سلامت بدن خود، از آن بیشتر مصرف می کنند.

خاصیت ضد سرطان پرتقال والنسیا

خاصیت ضد سرطان پرتقال والنسیا انواع پرتقال از جمله پرتقال والنسیا سرشار از مواد معدنی و ویتامین ها مخصوصاً ویتامین سی است، که در دنیای پزشکی ثابت شده است که این میوه و خواص آن تاثیر فراوانی بر درمان سرطان و محافظت از بدن در برابر ابتلا به سرطان دارد.

از آنجایی که بدنم میخاره مورد نیاز از ویتامین های موجود در این میوه را جذب می‌کنند و مقدار اضافی آن را دفع می کند افراد می‌توانند روزانه آن را به صورت میوه آب میوه مصرف کنند تا تامین کننده ویتامین ها را در برابر سرطان حفظ کنند و یا به روند بهبود بیماری سرطانی که به آن‌ مبتلا شدند کمک کند.

همچنین پرتقال حاوی ترکیبات ضد ویروسی است که سیستم ایمنی بدن را علاوه بر اینکه در برابر انواع ویروس ها حفظ می کند آنتی بادی ها و سلول های بیگانه خوار را نیز فعال می کند تا ویروس های سرطانی مخصوصاً ویروس های سرطان لوزالمعده، معده و روده را محاصره کنند و از بین ببرند.

بیشتر بخوانید: خیار خاردار صادراتی

زیرا سلول ها و بافت و رگ های خونی لوزالمعده، روده و معده، پس از مصرف پرتقال تامسون در تماس مستقیم با میوه مصرف شده قرار می گیرند و از تاثیرات آن بیشتر بهره مند می گردند.

بنابراین این افراد می‌توانند به طور روزانه آن را از بازار تهیه و خریداری کنند زیرا قیمت پرتقال والنسیا بسیار مناسب است و امکان تهیه و خریداری آن برای تمام اقشار، با توان مالی متفاوت فراهم است.

قیمت عمده پرتقال والنسیا صادراتی

قیمت عمده پرتقال والنسیا صادراتی پرتقال والنسیا در کشور ما توسط باغداران به میزان انبوه هر سال در فصل خودش برداشت می شود و به صورت فله و به میزان زیاد در بازاری های داخلی و بهرصورت پرتقال بسته بندی شده و مرغوب به خارج از کشور صادر می گردد.

افراد برای مصرف روزانه خود به میزان جزئی و یا برای خرید به مقدار زیاد جهت صادرات و یا عرضه در مغازه های میوه فروشی خود می توانند به تولیدکنندگان اصلی مراجعه نمایند و پرتقال والنسیا عمده را با قیمت مناسبی خریداری نمایند.

روش های مختلفی برای تهیه این میوه وجود دارد که یکی از روش ها، مراجعه مستقیم به باغداران و روش دیگر مراجعه به واسطه ها و فروشگاه های عرضه آن در نقاط مختلف کشور است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما