خرید پرتقال جهرم تازه کاملا سالم و خوشمزه به صورت عمده و فله با قیمن ارزان

یکی از میوه ها و مرکبات پر مصرف پرتقال است که خواص زیادی برای بدن دارد و مصرف آن باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. خرید پرتقال جهرم تازه کاملا سالم و خوشمزه به صورت عمده و فله هم با روشهای گوناگون امکان پذیر است و می توانید با مراجعه به مراکز فروش معتبر با قیمت ارزان آن را خریداری کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید پرتقال جهرم تازه کاملا سالم و خوشمزه به صورت عمده و فله با قیمن ارزان

خرید پرتقال جهرم

خرید پرتقال جهرم بهتر است قبل از این که با نحوه خرید پرتقال آشنا شوید کمی از خواص و انواع آن برایتان توضیح دهیم. پرتقال میوه ای از مرکبات است که طرفداران زیادی دارد، نام دیگر آن نارنج شیرین است. ویتامین ث موجود در این میوه سرطان را مهار می کند و پوست سفید داخل آن بهترین دارو برای کاهش کلسترول خون است. این میوه مقوی معده و ضد گاز معده است و مصرف آن باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

پرتقال ضد سم و ادرار آور است و سینه را نرم می کند. این میوه اسیدی است اما برای افرادی که گوشت زیاد مصرف می کنند و بدنشان اسیدی شده مفید است، زیرا خاصیت قلیایی به بدن می دهد. پرتقال کرم روده را از بین می برد و پایین آورنده تب است.

توصیه هایی برای مصرف پرتقال:

  • اگر کودکان میلی به خوردن پرتقال ندارند می توانید از این میوه در کیک یا آبمیوه استفاده کنید.
  • می توانید برای بر طرف کردن قسمت چین و چروک یک تکه از این میوه را روی صورت قرار دهید و بعد از ۱۵ دقیقه آن را بشویید.
  • پوست پرتقال برای کیسه صفرا مفید است.

* نوشیدن آب پرتقال برای کسانی که زخم معده دارند بسیار مضر است.

علاوه بر این که پرتقال خواص دارد پوست آن هم مفید است و از مهم ترین آن می توان به چربی سوزی اشاره کرد، می توانید پوست آن را هم بجوشانید و سوء هاضمه را برطرف کنید. اگر پوست پرتقال را با لیمو بکوبید گواتر را درمان می کند. مقداری از پوست پرتقال را بجوشانید و آب آن را دور بریزید و در ظرفی مقداری قند یا شکر به همراه یک لیتر آب بریزید و پوست را درون آن قرار دهید و بجوشانید و بعد از آن در ظرفی ریخته تا سرد شود و قبل از صبحانه آب آن را بخورید، ضد سم است و یبوست معده را از بین می برد.

دو نوع پرتقال داریم: پرتقال خونی، پرتقال شیرین.

پرتقال خونی: گوشت آن به رنگ خون است و برای بیماری های قلبی مفید است، این نوع پرتقال به کاهش وزن کمک می کند و سرشار از مواد معدنی است. پرتقال خونی از پیوند انار به دست می آید و دارای پوستی تیره است این پرتقال برای بیماران قلب و عروق بسیار مفید است.

اگر مدت زمان بیشتری می خواهید پرتقال را نگه داری کنید بهتر است آن را نشویید، رطوبت باعث کپک زدن آن می شود، بهتر است دور از تابش خورشید یا یخچال نگه داری شود، بهتر است درون کیسه فریزر قرار دهید تا هوت عبور نکند.

این میوه علاوه بر خواص مضراتی دارد: قند موجود در آن ممکن است باعث پوسیدگی دندانها شود، افرادی که بیماری تشنج و روماتیسم دارند نباید آن را مصرف کنند. عده ای معتقد هستند بهتر است پرتقال عصر مصرف شود تا مشکلات گوارشی ایجاد نشود.

خرید پرتقال جهرم به روشهای مختلف و با توجه به شرایط خریدار متفاوت است. خرید می تواند به صورت اینترنتی یا حضوری انجام شود. در خرید اینترنتی می توان کالا و قیمت را در هرکجا مشاهده کرد و نیازی به مراجعه حضوری برای مشاهده و انتخاب نیست؛ اما از طرفی دیگر خرید اینترنای مشکلات خودش را دارد، برای مثال تحویل اجناس با تاخیر انجام می شود، ممکن است کالایی که تحویل گرفتید مطابق نمونه نباشد و مرجوع کردن آن دردسر دارد.

در خصوص مزایای خرید حضوری و سنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان مشاهده و بررسی و لمس پرتقال از نزدیک: در این صورت امکان وجود مشکل و مرجوع کردن به حداقل می رسد.
  • مشاهده همزمان چند فروشگاه: می توانید در صورت وجود نداشتن پرتقال در یک فروشگاه، از فروشگاه دیگر آن را تهیه کنید.
  • امکان دریافت تخفیف و ارتباط با مشتری

از مزایای خرید اینترنتی پرتقال می توان موارد زیر را نام برد:

  1. حذف رفت و آمدهای غیر ضروری: در خرید سنتی باید یک مکان را برای خرید انتخاب کنید اما در این روش می توان در هر محلی که هستید و تنها با گوشی تلفن هوشمند سفارش خود را ثبت کنید.
  2. عدم محدودیت جغرافیایی: در خرید اینترنتی می توان از تمام فروشگاه های کشور خرید پرتقال را انجام داد و محصول را از طریق پست دریافت کرد.
  3. امکان مقایسه محصول و قیمت: می توانید قبل از ثبت سفارش قیمت را از سایتهای دیگر مشاهده کنید و بعد از آن خرید را انجام دهید.

در خرید اینترنتی این امکان وجود دارد تا نظرات کاربران دیگر را راجع به محصول مشاهده کنید و این خود یک امتیاز مثبت است. بعضی از سایتهای فروش هم برای اعتماد مشتری شرایطی ایجاد می کنند تا مشتری پرداخت را درب منزل انجام دهد و در صورت نارضایتی وجه پرداخت شده را تحویل بگیرد.

صادرات پرتقال در رونق اقتصادی تاثیر دارد و تولید کنندگان هر ساله بعد از تولید صادرات را به دو روش مستقیم و غیر مستقیم به کشورهای همسایه انجام می دهند. در صادرات مستقیم کسب سود بیشتر است، زیرا پرتقال بعد از برداشت در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد، اما در صادرات غیر مستقیم محصول ذکر شده بعد از برداشت در اختیار واسطه قرار می گیرد و واسطه در زمان مشخص این میوه را ارسال می کند. صادرات از طریق راه های زمینی، دریایی، هوایی صورت می گیرد و تاجر قبل از ارسال باید شرایط آب و هوایی را مد نظر قرار دهد. بسته بندی که برای پرتقال در نظر گرفته می شود به گونه ای است که آن را از له شدن دور نگه می دارد.

اگر می خواهید سریع ترین راه دسترسی به پرتقال را امتحان کنید کافیست فرم موجود در مجموعه ما را تکمیل نمایید تا مشاوران ما با شما ارتباط بگیرند و شما را در زمینه خرید راهنمایی کنند، پیشنهاد ما به شما این است که خرید را به صورت عمده و در حجم بالا انجام دهید تا بتوانید از تخفیفات پس از فروش بهره مند شوید. بعد از ثبت سفارش محصول در زمان تعیین شده به دست شما می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما