تامین کننده خیار قلمی درجه یک

امروزه خیار قلمی درجه یک و مرغوب با انواع و اقسام و بسته بندی های پلاستیکی شیک با قیمت های مناسب به بازارهای عمومی و جزئی داخلی و خارجی خریداری و به فروش می رسد. خیار که یکی از پرمصرف ترین و مرغوب ترین میوه ها در بین عموم مردم است برای سلامت بدن بسیار موثر است از این رو این محصول سالانه به مقدار زیاد در تمامی کشورها تولید و به بازار عرضه می شود. از این رو ما که تامین کننده خیار قلمی درجه یک هستیم این محصول را با بسته بندی متنوع به بازار توزیع می کنیم.

تامین کننده خیار قلمی درجه یک

مزایای شگفت انگیز مصرف خیار

مزایای شگفت انگیز مصرف خیار خیار که برای سلامت بدن بسیار مفید است حاوی منیزیم، پتاسیم، مواد معدنی و غیره است. خیار سرشار از مواد مغذی است، به خصوص در فصل تابستان، مصرف خیار بسیار عالی است زیرا بیشتر آب و مواد مغذی مورد نیاز بدن را تامین می کند. همچنین حاوی آنتی اکسیدان ها و اسیدهای موجود در خیار است که از کم آبی بدن جلوگیری می کند، بنابراین خیار به طور مرتب برای درمان سوختگی و پوست اضافه می شود.

مقدار زیاد آب در تخیل باعث آب گرفتن بدن می شود و به پوست بدن شادابی و طراوت می بخشد، فیبر موجود در خیار از یبوست جلوگیری می کند و فشار خون را به حد طبیعی در فرد می رساند. علاوه بر این، خوردن خیار باعث بهبود ساختار بافت های همبند مانند استخوان، ماهیچه و غضروف می شود، یکی دیگر از ویژگی های عالی خیار دفع مواد زائد و سموم است، سرشار از منیزیم است، در گردش خون و آرامش اعصاب موثر است.

خواص خیار از جهات مختلف می تواند برای کودکان مفید باشد مثلا فیبر موجود در آن به هضم غذا کمک می کند و یبوست را در کودکان درمان می کند و یا کلسیم موجود در آن باعث تقویت کودکان می شود به طور کلی مصرف خیار برای کودکان در زیر توصیه می شود. از خواص خیار برایمان بگویید. خیار موثر در لاغری: کالری و روغن بدست آمده از خیار به سختی امکان پذیر است.به راحتی می توانید خیار را در برنامه غذایی خود قرار دهید و کاهش وزن با خیار اصلا خسته کننده نیست زیرا خیار را می توان به روش های مختلفی در آشپزخانه استفاده کرد. همچنین، خیار فاقد چربی است، به این معنی که می توانید آن را بخورید و بدن باید مقدار چربی مورد نیاز خود را برای متابولیسم مناسب از ذخایر آن در معده و باسن دریافت کند. این نیز نشان دهنده سلامت خیار برای بدن است. خیار در هر جایی برای شما مناسب است.

خیار حدود 8 میلی گرم ویتامین C، مقداری آهن، چند ویتامین B و ویتامین E و 15 میلی گرم کلسیم را تامین می کند. ویتامین‌های موجود در خیار چیزهای زیادی برای ارائه دارند. ویتامین‌های B مو، پوست و اعصاب را تقویت می‌کنند، ویتامین C برای سیستم ایمنی مفید است و منیزیم از اعصاب و ماهیچه‌های بدن حمایت می‌کند. علاوه بر این، فسفر استخوان ها را تقویت کرده و زیبایی و زیبایی ناخن های سیلیکونی را تضمین می کند.

پس در سالم بودن خیار شکی نیست. خیار یک نکته واقعی برای یک زندگی سالم است. خیار از فعالیت مغز حمایت می کند: خیار حاوی داروی ضد التهابی فیستول است که در توت فرنگی و انگور نیز یافت می شود که ممکن است برای حافظه و سلامت مغز مفید باشد. گفته می شود که حافظه را بهبود می بخشد و از سلول های عصبی در برابر پیری محافظت می کند.

سلامت سیستم کلیوی با مصرف خیار

سلامت سیستم کلیوی با مصرف خیار خیار گیاهی است یکساله با ساقه ای خاموش و برگ های درشت. در طب سنتی خیار سرد است و به هضم غذا کمک می کند. خیار تشنگی را برطرف می کند. خیار 95 درصد آب است و ادرار آور است و در موارد دل درد قابل استفاده است. اگر به دنبال سلامتی خود هستید، تاثیر شگفت انگیز سبزیجات را از دست ندهید. بر اساس تحقیقات پزشکی، خیار می تواند 90 درصد آب بدن را تامین کند.

خیار همچنین می تواند از آفتاب سوختگی پوست جلوگیری کرده و مواد زائد را از بدن دفع کند و در دفع سنگ کلیه موثر خواهد بود. خیار ویتامین های AB و C را برای بدن تامین می کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. بنابراین توصیه می شود خیار را به وعده های غذایی خود اضافه کنید. پوست خیار حاوی ویتامین C است، پوست آن را جدا کرده و آب آن را بگیرید، کدو تنبل را پوست کنده و آب آن را بگیرید. آب خیار بی مزه آب خیار را می توان با آب سیب، هویج و کرفس میل کرد.

آب خیار سال هاست که برای درمان کلیه استفاده می شود زیرا کلیه ها را شستشو می دهد و همچنین در رژیم های لاغری و آبکشی استفاده می شود. خیار حاوی ویتامین های A، B، C، کلروفیل و ده نوع ماده معدنی است. خیار با آب زیاد چندان مغذی نیست اما به دلیل داشتن سلولز فراوان برای رفع یبوست مفید است. آب خیار سبز برای اکثر تب های عفونی و شدید و التهابات داخلی استفاده می شود.

برای افراد مبتلا به یرقان، جوشانده پوست خیار برای چند روز مفید است. خوردن 10 گرم پوست خیار سبز خشک زایمان را آسان می کند، اما زنان باردار از مصرف آن بدون درد زایمان خودداری کنند. مالیدن پوست خیار روی لکه های صورت مفید است. خیار سرشار از ویتامین C، مواد مغذی کم و بسیار خنک است و تشنگی شدید را برطرف می کند و خواب آور است.

کاهش خطر سرطان با مصرف خیار

کاهش خطر سرطان با مصرف خیار برای مبارزه با بیماری های قلبی و سرطان، خیار را به سالاد روزانه خود اضافه کنید. این میوه کم کالری خواصی بسیار فراتر از الکترولیت و آب دارد. با این حال در زمان های قدیم خیار بیشتر در پزشکی مورد استفاده قرار می گرفت و امروزه در بسیاری از آزمایشگاه های مدرن دنیا توجه ویژه ای به این میوه برای مصارف دارویی می شود.

اگرچه خیار سرشار از کربوهیدرات، پروتئین، چربی، ویتامین و مواد معدنی است، اما دارای مواد شیمیایی گیاهی به نام «مواد شیمیایی گیاهی فعال زیستی» مانند «کوکوربیتاسین»، «لیگنان» و فلاونوئیدها است که خواص ضد سرطانی و ضد التهابی دارند. آنتی اکسیدان، ضد دیابت، ضد باکتری، ضد قارچ، تسکین دهنده و … و برای بهبود زخم مفید است. این میوه جادویی یک ملین و در واقع درمان کننده همه دردها و دردها است.

دانشمندان اخیراً کشف کرده اند که ترکیب کوکوربیتاسین موجود در خیار سیگنال های مورد نیاز برای رشد سلول های سرطانی را مسدود می کند. تحقیقات دیگری که در مجله سرطان منتشر شده است نشان می دهد که کوکوربیتاسین B رشد سلول های سرطانی پانکراس را تا حدود 81 درصد مهار می کند. علاوه بر این، خیار منبع عالی 3 نوع لیگنان است که خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی، سرطان سینه، تخمدان و پروستات را کاهش می دهد.

همچنین آب خیار تازه سوزش معده، اسید معده، زخم معده و ورم معده را برطرف می کند. مصرف روزانه آب خیار در کنترل اگزما، آرتروز و نقرس نقش دارد. خیار برای افرادی که از بیماری های ریوی، معده و سینه رنج می برند مفید است. پتاسیم آن برای بیماران فشار خون بالا مفید است. خیار حاوی آنزیمی به نام ارپسین است که به هضم پروتئین کمک می کند. خیار در مبارزه با بیماری های دندان و لثه نیز موثر است.

این میوه دارای خواص درمانی برای بیماری های کلیه، مثانه، کبد و پانکراس است. ماده معدنی موجود در آن از ایجاد ترک در ناخن های دست و پا جلوگیری می کند. خیار و آب آن برای بیماران دیابتی مفید است. ویتامین K از رشد سلول های سرطانی و تومورها جلوگیری می کند. پوست خیار منبع خوبی از سیلیس است که در حفظ سلامت بافت همبند موثر است.

پخش خیار قلمی درجه یک

پخش خیار قلمی درجه یک در حال حاضر فروش و پخش خیار قلمی درجه یک عمدتاً از درب کارخانه ارسال و از طریق سایت های اینترنتی و مراکز معتبر به صورت غیر مستقیم و مستقیم و بدون واسطه با کیفیت عالی و قیمت باورنکردنی به سراسر کشور صادر می گردد. خیار خیار یکی از مهم ترین و با ارزش ترین میوه های مغذی موجود در بازار است که برخلاف خیارهای گلخانه ای ظاهر و شکلی زیبا، طعمی لذیذ و یک دست دارد.

فروش خیار قلمی درجه یک به خارج از کشور در دو دسته و در بسته بندی های استاندارد و متنوع با کیفیت بالا و برندهای مختلف و رعایت نکات بهداشتی آلمان، روسیه، عربستان سعودی، ازبکستان قابل ارسال می باشد. این محصول بسیار پرطرفدار و پرفروش بوده و به دلیل کیفیت منحصربفردش مورد توجه مصرف کنندگان بسیاری از جمله تجار و بازرگانان قرار گرفته است. حال می توانید برای خرید خیار قلمی درجه یک به وب سایت ما مراجعه کنید.

1

  1. خیار قلمی برای پذیرایی در مجالس میهمانی یکی از میوه‌های اصلی بحساب میاد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما